En toen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu En toen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

En toen

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

26 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Na die nachtelijke onderbreking kon ik natuurlijk niet in slaap komen. Met een beetje hoofdpijn als gevolg zaterdag. Maar vandaag hoeven we niks dus dat komt wel goed. Ik ga naar salsa eind van de ochtend. Weer superleuk met Yche gedanst. Ik ben deze maand zijn assistente denk ik, want hij pakt mij er telkens uit om met m te dansen. Vind ik niet erg :)
Keb nog twee dansfilms van m gekocht. Oow Yv, you got served, waar we op gestreetdoubled hebben. ( wat een woord om te typen hahaha )! Dus die moeten we samen maar snel gaan kijken. Tijdens de les een keiharde stortbui maar gelukkig droog als ik terug naar huis fiets. Als ik op mijn fietsje zit, bedenk ik opeens dat ik eigenlijk ook weer niet zo graag terug naar Nederland wil. Wat ben ik toch een rare..Nouja het zal wel betekenen dat ik gelukkig ben hier. En ik weet ook dat ik me over een uur weer anders kan voelen.
Niet normaal hoeveel zweet ik geproduceerd heb in een paar uur, bah bah, maar het is er weer af gedoucht. Voor even..De rest van de middag besteed ik aan hangmatteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 26609

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: