Algemeeen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu Algemeeen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

Algemeeen

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

13 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Maandag 30 april na heel lang wachten eindelijk weer post gehad. De week daarvoor dachten we dat de postbode niet kwam vanwege de wateroverlast maar dat was inmiddels al weer gezakt. Bedankt voor de leuke kaartjes, brieven, foto’s en zelfs een geboortekaartje van een nieuw oppasjongetje. Dat is leuk thuiskomen van een stagedag hoor. Lekker lezen en lachen om alle berichten. Yvonne is een schrijftalent op zich maar die heeft er dan ook de berichten voor, he yv! Alles hangt, zoals je het bij Wieke kan verwachten, geordend boven mijn bed. Brieven bij brieven gerangschikt per afzender en op volgorde van datum. Ik weet: absurd!
Ik loop ontzettend achter met m’n site. Want ook al heb ik na Blanche Marie geen grote trips gemaakt, ik heb wel veel meegemaakt. Het komt ook dat ik het typen nogal zat begin te worden. Ik heb de laatste 3 weken s’ochtends telkens aan mijn stageverslag gewerkt zodat ik daar zo goed als fineshed mee ben, als m’n vader 3 weken komt. Dat is bijna al! Jammer dat hij s’avonds laat pas aankomt, maar ja. Als hij weer weg is, is het nog 3,5 week en dan kom ik weer naar huis. Het gaat snel hoor, maar dat vind ik wel fijn. Ik zal nog een paar dingen die ik heb meegemaakt, vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 26675

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: