Awarradam vr 1-6-7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu Awarradam vr 1-6-7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

Awarradam vr 1-6-7

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

04 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Awarradam vr 1-6-7

Voor het ontbijt heb ik mijn spullen al ver ingepakt. Daarna lees ik maar wat om de tijd door te komen. Om 10u volgt een afscheidswoordje van gids Nootje en de beheerder. We worden uitgezwaaid door het personeel. Ik kan wel zeggen dat dit een zeer goed georganiseerde tour is. Om 11u zijn we in Kajana en krijgen we een vroege lunch. Lekkere pindarijst en patat. Je kan weer souvenirs kopen. Vrouwen dragen prachtig gekleurde doeken als omslagrok die je kan kopen. We wachten op het vliegtuig. We horen van onze gids dat Annemiek, Sarah, Rosa en haar vader en nog 2 mensen eerst naar Palumeu vliegen om mensen op te halen. Om half 1 komen ze aan in Kajana en spreken we ze heel kort. Dat is wel grappig omdat hun nu de trip gaan maken die wij gedaan hebben. Gelukkig is Miek weer een eind opgeknapt zodat ze meekon. Dan stappen wij in het vliegtuig voor de terugreis. Nu geen last van misselijkheid omdat we niet schudden. Als we in Paramaribo aankomen en wachten op de taxi begint het te stortregenen. Bah, iedereen baalt dat we weer in de stad zijn. Om 15u zijn we thuis. En doen we verslag aan Floor. We eten zelfgebakken brownies van Ellen die vandaag jarig is. Mama even bellen dat we weer veilig thuis zijn en het geweldig was. Er is verder niemand thuis om Ellens verjaardag te vieren dus spreken we af om met haar uit eten te gaan. Floor en ik gaan even cadeautjes kopen en boodschappen doen. Papa wast, een gedeelte, de rest doet hij wel in Nederland. Ik zit propvol van al het eten tijdens de trip dus neem maar een salade. Papa eet een boerenpannenkoek. Met film kijken thuis val ik in slaap.

  • 06 Juni 2007 - 07:20

    Jorine:

    Hoi Wieke.
    Heb het weer voor een groot gedeelte gevolgt, geweldig weer, en dat samen met je vader.
    Vandaag komt hij weer thuis, en gaan voor jou de laatste lootjes beginnen.
    Het zal even moeilijk wezen nu je vader weg is, maar geniet er toch nog met volle teugen van
    Hier is alles nog hetzelfde, wij maken niet zoveel mee.
    Heel veel groetjes van ons allemaal, en nog veel succes en plezier
    Doei doei, de Doortjes x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 26679

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: