Awarradam do 31-5-7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu Awarradam do 31-5-7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

Awarradam do 31-5-7

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

04 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Awarradam do 31-5-7

Vandaag is het een rustdag. Na overleg hebben we die gisteravond toch ingevuld. We gaan naar een kostgrondje. Daar krijgen we uitleg over wat er verbouwd wordt en zo. Daarna gaan we naar de soela’s om af te koelen. Met de lunch zijn we weer terug en krijgen we lekker zoete patat. Twee meisjes laten haren invlechten en jongens voetballen. Ik lig in mijn hangmat te lezen en val even in slaap. Papa heeft bij de beheerder een boek geleend over Saramaka en leest dat. Ik win van een potje dammen. Als avondeten macaroni. Het kampvuur gaat niet door vanwege de regen. Jammer maar niet heel erg, het had veel slechter gekund. We doen raadseltjes in de recreatiezaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 26674

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: