Internet/ telefoon - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu Internet/ telefoon - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

Internet/ telefoon

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

13 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Whaaaaaaaaaaaa hoe blij kan je zijn met de moderne wetenschap!
Het is nu zondag half 5 en ik kan internetten. Zoals niet iedereen weet, heb ik al meer als een week geen internet en kon het nog 3 weken gaan duren. Balennnnnnnnn maar ja, ik had me er bij neergelegd. Vandaag deed zich het bericht de ronde dat er internet was, dus ik heb maar gelijk actie ondernomen.
Geen idee of internet het bilijft doen maar dan zijn jullie op de hoogte. En dan snappen jullie vooral waarom ik niet reageer.
Het heeft te maken met een kabelbreuk in zuid amerika..
Bellen van en naar Nederland is ook een ramp. Vandaag gelukkig even m'n ouders te pakken gekregen, maar zij mij niet vanuit Nederland. Na 10 keer proberen lukt het dan opeens. Heel vervelend allemaal maar het is zo.
Ik hoop dat internet het blijft doen.
Ik ga nu verder met mijn lading mails lezen, ben heel benieuwd. Ik hoop ook wat foto's en oude berichten te kunnen plaatsen.
Dankjewel Andrea voor je groetjes, Nele een hele fijne verjaardag en voor de rest nog een gezellige moedertjesdag.
Bij deze een dikke kus voor mijn top moeder! Misschien binnenkort een webcamkus goed?
Daaag allemaaaaaaaaaaaal ik ga gauw aan de slag.
Oja nog ff nieuwtje: ik ben door m'n salsaleraar gevraagd om mee te doen aan een dansshow. Vandaag voor het eerst getraind en het wordt heel leuk denk ik.
Tis zondag 3 juni maar ik vertel er binnenkort nog wel meer over.
Vanavond ga ik naar een dansvoorstelling, geen idee wat voor dansen maar tis iig goedkoop hahaha, iets van 6 euro.

Nogmaals: daaaaaaaaaaaag xxx

  • 13 Mei 2007 - 20:40

    Ingmar:

    Hee Wieks!
    Ik dacht al, waarom krijg ik geen berichtjes meer ;) Maar verschrikkelijk fijn dat je weer internet hebt! Wat tof dat je kan meedoen met een dansshow! Echt super gaaf! Heel veel plezier en ik lees hopelijk snel weer meer van je leuke verhalen! DIkke kus!

  • 14 Mei 2007 - 17:21

    Jorine:

    Hoi Wieke
    Wilde je even een hele fijne tijd wensen met te vader,
    verder hier alles oke, de regentijd is hier ook begonnen, maar ben gelukkig de kaaiman ook niet tegengekomen.
    Heel veel groetjes van ons allemaal, en een hele fijne tijd nog.
    Doei doei de Doortjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 26529

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: