Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wieke Sloven - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

23 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Ik heb eindelijk enkele oude foto's kunnen plaatsen. Beter dan niets zal ik maar zeggen. Jullie zien de nieuwe kopjes vanzelf en kijk ook onder het kopje stage.
Vandaag woe is papa alleen op trip naar Commewijne. Hij heeft eindelijk zijn eerste zonnige dag. Heel veel post ontvangen. Er zat een echte mail-kaart bij, een ' groen eendje', een brief en zelfs een dichter! Dankjullie wel allemaal weer, doet mij erg goed.

Omdat ik komende weken op trip ben, weinig horens van mij. Daaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wieke

In 2007 is het dan zover en ga ik voor een half jaar stage lopen in Suriname.

Actief sinds 25 Juni 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 26681

Voorgaande reizen:

03 Februari 2007 - 04 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: